piątek, 31 sierpnia 2012

Nicość. Obojętność ?

No hej.
Ja pierdole. To będzie bardzo głupia notka ,ale ja sama nie wiem. Nie gadałam z nim dużo ,ale go teraz potrzebuję. Mówiłam dziewczyną o nim ,ale to nie jest to ja go kurwa potrzebuję ! Ja pierdolę. Bardziej niż Jake. Bardziej niż Dominika , bardziej niż kogokolwiek. A jeśli to jest coś innego ? Bo myślę jak przestać się źle czuć , bo chcę teraz umrzeć i być z nim gdzieś. Pogadać czy coś. KURWA ! Takiej nadziei mi nikt jeszcze nie zrobił. NIE MOGĘ ZAPOMNIEĆ ! Kurwa czemu teraz kurwa no... aaaaaa. zaraz zwariuję. MUSZE COŚ NAPISAĆ MU ! Kurwa ja pierdolę. NIECH KTOŚ MI POMOŻE ! Bo ja umieram . Tracę siłę , nie oddycham. Umieram. Nie czuję nic. Czuję kurwa pustkę i słyszę tylko tą piosenkę :
http://www.youtube.com/watch?v=RqyHuO-5zlM&feature=player_embedded



UMARŁAM ! O.o

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz