niedziela, 9 września 2012

Chwila przerwy.

Hej :)
Parę dni mnie tu nie było. Ale to norma. Za to przez ostatnie 9 dni dużo się zmieniło. Nie jestem już z M. Niby dobrze ,ale zaczęłam żałować. Wszyscy mówią "
bardzo dobrze i tak ten związek nie miał przyszłości" ,ale mi zaczęło zależeć. Płakać mi się chcę,ale muszę przeżyć , ruszyć do przodu , dać radę. W końcu od Skc do Opola parę ładnych 6 albo nawet więcej godzin pociągiem. Nawet się nie znaliśmy. Wszystko zjebał ten esemes. KURWA ! Dobra , misja `zapomnieć` rozpoczęta. Trzymajcie kciuki. Muszę przekręcić kartkę i pisać dalej. Nie mogę się zatrzymać. Trzeba się ogarnąć. Musze korzystać :))

Dziękuję za wsparcie. Dziękuję za to , że jesteście :**

2 komentarze:

  1. Współczuję ;cc 3maj się ! ;3

    < http://be-yoursellf.blogspot.com >

    + Jeśli ty zaobserwujesz mój, ja się zrewanżuję ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Współczuję :( Przeżywałam to samo :c
    Bardzo podoba mi się twój blog . oczywiście dodaję się do obserwatorów :) W wolnej chwili zapraszam też do mnie

    A co do M nie przejmuj się :)

    OdpowiedzUsuń