czwartek, 19 kwietnia 2012

Dobrze/źle ?

No hej ;)
Ogólnie to jest właśnie tak raz źle raz dobrze więc ogólnie średnio :( A wolałabym żeby było to lepiej ! A czemu jest źle ? z paru powodów ,ale głównym z nich jest to , że będzie debilnie w wakacje. Miśki nie będzie , mnie przez cały lipiec w zasadzie też , a w sierpniu to już totalna chujowizna , bo zaraz do szkoły... A jak nie to i tak będzie nudno , zamulająco. Chociaż może jak w sierpniu ja Miska , Ania i Agatka będziemy wszystkie to może będzie ok. Chciałabym powrót do wakacji przez 6 klasą . Ok , może były głupie , bo sie niby "zakochałam" i te siedzenie na skejcie ,ale było fajnie. Tez bym tak chciała. Nie pamiętam , żebym w ostatnie wakacje była na dworze do 20 a co dopiero do 22 czy 21. Wiem , że może to nie jest zajebiście późno ,ale jest tak fajnie wtedy <3 ;(( Aż mi się płakać chce. Chciałabym żeby pojawił się ktoś albo niech ktoś coś po prostu zrobi , żeby te wakacje były zajebiste <3 ale na co ja licze ? ;(( Dziewczęta musimy sobie same poradzić ;p

2 komentarze:

  1. A co ja mam powiedzieć? Całe wakacje sama W Skierach... To już wolałabym gdzieś wyjechać, jak Ty...

    OdpowiedzUsuń
  2. To jak wróce to wyjedziemy razem nad rawkę <3 ;** hahah :D ale przynajmniej gdzieś pojedziesz ;p albo do Wawy się wybierzemy ;)

    OdpowiedzUsuń