piątek, 13 kwietnia 2012

Dwulicowość -,-

Hej,
nie ma opcji żebym nie skomentowała tego co się dzieje tu - w moim mieście , w Polsce ogólnie na świecie.
Jenyyy... Jak można być tak dwulicowym ? Albo inaczej. Jak można przyjaźnić się z kimś , a potem z jeszcze kimś po czym wrócić do pierwszej osoby , a potem jeszcze co innego ... Pytam się ?! Ja nie mówię , że jestem święta. Ale bez jaj. Bez przesady. Dla wszystkich tych co zmieniają przyjaciół jak rękawiczki , którym się wydaje , że tak nie jest i czytając to zaprzeczają , mimo że czytając to na górze smutno im się zrobiło - serdecznie pozdrawiam. Trzymajcie się nadal tej kupy gówna jaką sobą reprezentujecie -,-
Przyjaciół wybiera się raz - można wybrać źle ,ale żeby pomylić się 7 razy to już przesada.... Jeśli ktoś sobie znajdzie innego przyjaciela i zostawi tego drugiego to jest jednym wielkim gównem... Ja powiem tak : miałam niemiły przypadek z moją przyjaciółką,ale ona posrana nie była i ze mną rozmawia ,nie gada na mnie i jest ok Może i znalazła sobie innych przyjaciół - być może lepszych. Być może to była moja wina - nie wiem. Ale kurde... Jak czytam na forach czy gdzieś o tych powrotach do tych niby "przyjaźni" to aż mi się rzygać chce ...Jedno jest pewne : jak jest taka osoba to i następnych przyjaciół tez zostawi , dlatego warto uważać żeby nie stracić w życiu czegoś cennego. Mam swoje zdanie. Nikogo nie chce obrażać - chce tych wyrazić swoje zdanie ... 
Dziękuję za uwagę - do widzenia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz