niedziela, 4 września 2011

Kolejne lekcje, niespodziewane zakończenie książki ;)

Siemka :(
Mam złą informacje. Nagle mój pozytywizm nagle osłab , jest go jeszcze trochę ,ale jak sobie pomyślę, że jutro mam CHEMIE ! To , aż mi niedobrze ;(
Ale nie gadajmy o szkole , bo nie chce się źle czuć. Poza tym jutro muszę wstać o 6.00 , bo postanowiłam myć głowę rano, ale jestem durna ...Jednak , mama lepsze włosy zaraz po umyciu niż po całej nocy .

GrubSon <3
Własnie. Zaczęłam słuchać GrubSona , a Ostry odszedł trochę na bok. Trudno. Nie moja wina , że wolę bardziej taką , lekką , wolną muzę , a nie walenie o Ostry ma taki ...TWARDY ? głos. Ale nie oznacza to , że nie jest moim nadal ulubionym artystą ;)
GrubSon <3

Ostry <3 Bardzo, bardzo lubię ten uśmiech ;) Taki pozytywny :) 

"Diamentowe Dziewczyny"
Zaskoczę Was ! Przeczytałam książkę , miałam chwile czasu ,nawet parę godzin ;) Byłam nad jeziorkiem i usiałam skorzystać z okazji ;) Książka jest zajebista !Naprawdę. Może trochę taka , niezbyt realna , z mieszkaniem tych dziewczyn ,ale dobra. Może Wy sobie będziecie potrafiły to jakoś wyobrazić. :)

POLECAM !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz