niedziela, 25 września 2011

Tęsknić nie jest fajnie.

Mój wpis na facebook`u :
"Jak ja nie cierpię tęsknić , to takie głupie uczucie kiedy wszystko co było kiedyś miesza Ci się w głowie powodując straszny ból nie tylko głowy ,ale i serca ;("

I uważam , że miałam racje. Nie cierpię tęsknić. Teraz tęsknię za moją szóstką z podstawówki. Patka się zmieniła , a co do Wery to sama nie wiem. Głupio mi , że tak postąpiłam. Mogłam jakoś je pogodzić to może byśmy nadal razem się spotykały... Wszystko przez to , że powiedziałam Patce , że się z nią nie spotkam , bo umówiłam się z dziewczynami , wiadomo , że źle to odebrała... Chciała odreagować i znalazła najlepszą przyjaciółkę. Jestem debilką , idiotką i sama siebie nie cierpię ;/ 




miss.jpg

zdjęcie
Na tym zdjęciu nie było tylko Ani , a Miska jest tylko na jednym ;) 
Jeszcze w kiblu w podstawówce ;( 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz