sobota, 1 października 2011

Areobiczna szóstka Weidera ;)

Czeeeeeeść ;)

UWAGA , UWAGA !
Zaczęłam ćwiczyć Areobiczną szóstkę Weidera ;) 
Ciekawe jak długo wytrwam :) 





Szczerze to mam wielką nadzieję , że uda mi się wytrwać.Idzie też za tym co do efektów ,ale najważniejsze to wytrwać , bo nawet jeśli nie będzie wielkich efektów to przynajmniej będzie wytrwałość i mocniejsze mięśnie brzucha ;) 
Długo się zastanawiałam czy zacząć , bo czytałam wiele postów, komentarzy czy innych duperel o tym , że zaraz przestał ktoś ćwiczyć , bo za ciężko czy coś. Nie wiem... w każdym razie postanowiłam sprawdzić swoją wytrwałość ;P 

Inspiracje ;p 


W internecie jest mnóstwo inspirujących zdjęć ;) Kocham takie zdjęcia , bo wtedy łatwiej jest mi się wyobrazić w szczuplejszej osobie i zmotywować się do ćwiczeń ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz