czwartek, 13 października 2011

Zaspałam !



Dobry ranek ;)
Coś strasznego. Zaspałam , ale nie na lekcje tylko na ŚLUBOWANIE. Nie wiem co teraz... Jejku , oby nic. Moja mam oczywiście na luzie i w ogóle ,ale jest problem , bo potem , będę musiałam (chyba) za rok z innymi klasami mówić. Mam nadzieję , że tylko tak mi się wydaję. Ale nie wiadomo co ksiądz-dyrektor pocznie  ;p

W każdym razie mam jeden dzień + do nauki ;) Zaraz się ogarniam i biorę za czytanie lektury "Zemsta" .
Chciałam jeszcze gdzieś wyjść z dziewczynami ,ale one są w szkole...
Oj tam , oj tam , damy radę później :)

Ta moja ukochana "Brzydula" ;* 

Hahaha. Fajna okładka , ja niestety mam jakąś taką szaro-burą :( 

O, własnie taką (beznadziejną)

Ślubowanie w jakiejś szkole ;p Jejku , chyba dobrze ,że nie poszłam jak mieliby mi robić jakieś przypałowe zdjęcia ;p Nie mówię , że to jest przypałowe ,ale ja  bym wyszła jak dziecko baby Jagi ;p 

Jak ja bym chciała taką wagę ;p 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz