niedziela, 9 października 2011

Pracowita niedziela.

Siemka ;) 
Dzisiaj muszę wiele zrobić. Olałam to wczoraj , bo spotkałam się z Agatką , Miśką i Anią. Jednak dzisiaj muszę się pouczyć , zrobić biologię i KOCIE USZY !
Jutro do szkoły musimy być przebrani za kociaki ;p We wtorek za hipisów (i nie mam pojęcia jak się przebrać za nich) , a w środę za jakąś postać z bajki. W klasie są cztery grupy i w tych grupach jest przydzielona jedna bajka i musimy określić kim chcemy być. W każdej grupie nie może powtarzać się postać ...
W mojej grupie jest "Śnieżka i 7 krasnoludków" ... Chciałam być leniuchem , ale chyba coś mi się pomyliło ze "Smerfami" ;p

Co do hipisów to nic nie mogła znaleźć , wszystko jest dziwne ;p 
A ja się chyba przebiorę za śpioszka ;p 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz