piątek, 21 października 2011

Wielki przełom i ŁATWA geografia ;)

Witajcie ;)
Chciałam Wam napisać , że po prostu zrobiłam coś , co według mnie jest WIELKIM wyczynem ;) Tylko nie wiem jeszcze czemu. Otóż :

Podałam nazwę bloga swoim przyjaciółką. 

Może się teraz śmiejecie ,ale nie wiem czemu miałam lęk , przed tym żeby ktoś zaczął czytać o moim życiu , żeby ktoś zaczął czytać mój "wirtualny pamiętnik."
Nikt nie chcę żeby to własnie te bliskie osoby znały prawdę. I TO JEST GŁUPIE ! 
Czemu wstydzimy się gadać o pewnym problemach z bliskimi osobami , a obcym ludziom gadamy o wszystkim co czujemy.  Nie rozumiem tego ,ale widocznie taka jest ludzka psychika czy cokolwiek. :)

Ale cieszę się , że tak zrobiłam i nie żałuję. Dlaczego ? Bo w zasadzie to nie piszę tu co czuję czy coś (może parę razy mi się zdarzyło) tylko własnie te suche fakty z mojego życia ;) Bądź czegoś czego się nie wstydzę
To co czuję - tak głębiej czy coś pisze w prawdziwym pamiętniku , i tyle mam do powiedzenia ;p 



Co do geografii to naprawdę nie chcę zapeszać ,ale wydaje mi się , że poszła dobrze. Nie powiem na jaką ocenę ja uważam tylko wspomnę , że raczej dobrze , bo naprawdę nie chce zapeszać. 
Ale wydaję mi się , że już mogę się cieszyć :)

Pozdrawiam serdecznie , wszystkich tych , którym chciało się tu wejść i skomentować , oraz i tych , którzy dopiero teraz czytają  ten post , bo dzisiaj poznali nazwę bloga ;) Oj tam , niech będzie. 

POZDRAWIAM WSZYSTKICH ! 

Paa ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz