sobota, 15 października 2011

SUSHI !

Hej ;)
Dzisiaj nie robiłam nic specjalnego. Byłam u babci i dziadka. Mój brat , bratowa i bratanek też tam byli ;p Nie wspominając już o moich rodzicach i siostrze ;)
O 18 moi rodzice mieli iść na jakąś imprezkę , a ja miałam zostać z Klaudią ,ale jakoś wyszło , że nie idą.
Więc , chcąc czy nie chcąc wyszło na to , że to nasza trójka , bo Klaudia jeszcze chyba za mała jest , zje SUSHI , które rodzice zamówili na imprezkę. Od razu powiem , że było bardzo dobre ,ale nie wszystko , bo niektóre było po po prostu ohydne. Tych najgorszych nawet nie spróbowałam , poza tym to i tak ponoć była dekoracja taka jakby ,ale dobra ;p 


Niestety nie wiem czemu ,ale nie da się dodać tu moich zdjęć , więc zdjęcia sushi będą z neta. Może kiedy indziej wstawię. 
Mimo ,  że nie przepadam za ryżem to w sushi był bardzo dobry :) 

O 21:40 na TVN jest świetny film , polecam :) 

Baj ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz