piątek, 28 października 2011

I mamy DŁUGI WEEKEND !

Hej ;)
Jak pewnie się domyślacie , bardzo się ciesze na ten długaśny weekend ;) Co prawda , muszę czytać Krzyżaków ,ale przynajmniej mam wolne i bark stresu wywołanego przez kartkówki , sprawdziany czy inne duperele ;p

W każdym razie odpoczywam przy książce :) Czasem lubię czytać. Krzyżacy są ciężcy , wiem ,ale dam radę. Film też obejrzę i streszczenie przeczytam i dostanę PIĄTECZKĘ ! ;P

Zrobiłam sobie paznokcie ,ale się zepsuły , no nic. Grunt , że tylko dwa więc szybko poprawię.

W sh kupiłam sobie śliczny sweterek za 10 zł ;D W sumie się ciesze ,ale jestem wkurwiona , że w jedynym fajnym sh są na mnie za duże rozmiary ;/ Trudno. Sweterek też jest za duży ,ale to nie kłopot , bo i tak fajnie wygląda ;) Poza tym można skurczyć w praniu ;p hahahahaha ;)


Bajos ;* 

2 komentarze:

  1. nie :) Zdjęcia do postów szukam w necie ;) 1/4 zdjęć to jakieś z grafiki google :)

    OdpowiedzUsuń