piątek, 2 września 2011

Rozpoczęcie roku szkolnego , nowa klasa, nowa szkoła.

Hejka ;)
Nie dziwcie się ,ale mam ...BARDZO DOBRY HUMOR ! Wiem , wiem...teraz szkoła i powinnam normalnie płakać ,ale ja jestem w nowej szkole , w gimnazjum , mama nową zajebistą klasę i jak na razie spoko nauczycieli ;)
Szczerze powiedziawszy lubię nowe , większe i bardziej skomplikowane na planie miejsca , bo lubię je odkrywać ;) Co prawda moja nowa szkoła jest ponoć kameralna , gdyż patrząc na szkołę publiczną w naszym mieście niedaleko mojej to klasyk ( moja szkoła) jest bardzo mała. Jak trochę ogarnę tak dużą liczbę osób w tej szkole i tłoki na korytarzach zacznę wychodzić z sal żeby trochę popatrzeć na... przystojniaków z liceum ;D Gimnazjum połączone jest z liceum i w sumie to się cieszę , bo starsi s bardzo, bardzo fajni ;p Jak na razie siedzę w sali jakiej mam zajęcia i spędzam czas w gronie mojej także zapewne nie wychodzącej klasy ;p
Dlaczego jest zajebista ?
Proste. Większość ludzi znam , wiem jacy są i nie wstydzę się ich tak bardzo. Jak na razie żadna z dziewczyn mnie nie odpycha czyli nie przezywa , nie naśmiewa i nie odrzuca. Chłopaki  to chłopaki oni mają własne grono ,a ja wole mieć na razie przyjaciółki zanim zacznę z przyjaciółmi co będzie trudne w mojej klasie ;p
Poza tym najważniejsze co może być to przyszły ze mną moje dwie przyjaciółki , może nie moja najlepsza ,ale one tez mogą mi pomóc i gdybym si.ę wstydziła spokojnie mogłabym się z nimi trzymać i czuć pewniej. Jednak czuje się normalnie i nie muszę "uczepiać" się moich przyjaciółek. Oczywiście je nie olewam , bo nie chce żeby mnie zaczęły nie lubić ,ale korzystam z początku i poznaje bardziej ludzi , których znam słabo , bądź tylko z widzenia.

Taki mały podgląd na moją nową szkołę ;) Teraz jest rozbudowana bardziej ;) 



Co do książki "Diamentowe dziewczyny" to przyznam się , że jakoś nie miałam czasu na czytanie w ostatnim tygodniu wakacji i skończyłam na jakimś 6,7 rozdziale ,ale uważam , że książka fajna i na pewno dalej jeszcze fajniejsza , bo akcja dopiero się rozkręca. Także polecam ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz