piątek, 26 sierpnia 2011

Trochę o Rogowie , książkach i szkole.

Cześć ;) 
W Rogowie było cudownie. Nie ma co więcej pisać, gdyż nic nie opisze tego jak było tam świetnie. Nie wiem dlaczego ,ale niezbyt cieszyłam się na ten wyjazd , a teraz wolałabym tam zostać jeszcze dłużej niż byłam. Jest tam lepiej niż...UWAGA , UWAGA !...Karwi. Niestety,ale muszę to przyznać. Dorobili jakiś darmowy placyk z urządzeniami ze stali nie rdzewnej na powietrzu , gdzie można ćwiczyć. Poza tym no... Nie potrafię Wam wytłumaczyć , dlaczego tam jest lepiej. Poza tym Rogowo kusi piękną pogodą , której w Karwi nie zastałam.
Poza tym to tam postawiłam swoje pierwsze kroki , gdy miałam rok i coś ;)

Książki. Otóż bardzo niedawno temu wypożyczyłam sobie książkę pt. Lekcje  Miłości autorki Jacqueline Wilson. Po jej przeczytaniu co zajęło mi tylko dwa dni , czyli następnego dnia oddałam , wypożyczałam następne dwie tej samej autorki. Jedna już przeczytałam drugą zaczęłam. Przede wszystkim "Lekcje Miłości" to ZAJEBISTA książka. Popłakałam się na niej. Opowiada ona o dziewczynie , która zakochała się w swoim nauczycielu. Niestety mimo iż odwzajemniał jej uczucie , miał żonę i dzieci i nie chciał ich zostawić. Następna książka to "Lola Rose" , ona opowiada o dziewczynie w trudnej sytuacji życiowej. O dorastaniu i dojrzałości mimo jeszcze bardzo młodego wieku. Dziewczyna ma ojca , który bije matkę. Gdy zaczął bić i ją , matka postanawia uciec z dziewczyną i jej bratem od ojca. Wszystko wydaje się fajne , póki mamie nie kończą się pieniądze z wygranej loterii. Teraz czytam "Diamentowe dziewczyny. Wiem niby o czym jest ,ale wolę opowiedzieć Wam , gdy już przeczytam.
                                       


Szkoła. Niedługo właśnie ona zacznie nam dokuczać. Ja idę do gimnazjum. Boje się. Jednak w życiu czasem musi się coś zmienić nawet na gorsze , żeby potem było lepiej ;) A Wam jak idę przygotowywania do szkolnej ławki , znajomych z klasy i zakuwania do sprawdzianu ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz