niedziela, 7 sierpnia 2011

Brak chęci na zaległości ;)

Witajcie :) 
Miałam nie pisać,ale jak pomyślałam , że niedługo znów wyjeżdżam to od razu odebrało mi chęć na takie zaległości :)
Jak obiecałam napiszę Wam jak było, wstawię parę fotek no i napiszę jaki warto zabrać sprzęt.

Karwia
Mam Wam tak dużo do opowiedzenia co i moim przyjaciółką :) Na szczęście co do przyjaciółek nie muszę się wysilać pisząc.
Przede wszystkim tak jak myślałam było SUPER,EKSTRA :) Pierwszy tydzień spędziłam w domu wczasowym o bardzo dogodnych warunkach ;)  Ten sam tydzień dużo spędziłam na plaży opalając się i będąc w wodzie .Poza tym wtedy była jako taka  pogoda na plażowanie. Co prawda zdarzały się dni ulewne ,ale to nic. Jakieś zajęcie było. W tym tygodniu tylko na jeden dzień poznałam dziewczynę bardzo szczerą . Jednak nie będę Wam o tej szczerości opowiadać. Nie to żeby mnie obraziła ,ale przyznała się tak po  prostu do czegoś co niby nie jest złe ,ale ja  wstydziłabym się to powiedzieć ;)
Drugi tydzień był... Niby lepszy niby gorszy więc chyba taki sam. Były gorsze warunki ,ale dałyśmy radę. W tym domu wczasowym poznałam dwie dziewczyny i jednego chłopaka , którzy także tam "zamieszkiwali".Pod tym względem było lepiej. Natomiast na plażę nigdy już nie założyłam kostiumu i się nie kąpałam, za to bawiłam w piasku wykopując "Mini ToiToie" , które się raz przydały dla mojej małej siostry ;p

Ogólnie rzecz biorąc było super. Nigdy tych dwóch tygodni nie zapomnę :)

Teraz fotki :) 
Te tłumy idące na plażę i cudowne morze :)

Zachód słońca :) 

Na dworze w drugim tygodniu :) 

Zdjęcie od góry przedstawia jeszcze huśtawkę i mnie z drugiego tygodnia, a drugie zdjęcie mnie na dworze w pierwszym tygodniu :)



Co warto ze sobą zabrać - sprzęt:
-aparat , nie ważne jaki zawsze się przyda :)
- telefon i ładowarkę :)
-MP4 , szczególnie przyda się w podróży :) 


Dzisiejszą notkę już kończę , bo lecę na imieniny do babci ,ale muszę się przyznać , że dopiero niedawno obejrzałam Harrego Pottera ostatnią część z ostatniej części :) Więc kolejna notka będzie poświęcona właśnie temu filmowi :)

PS Przepraszam , że zdjęcia są takie małe. Dopiero to zauważyłam po opublikowaniu posta. Niestety nie wiem co z tym zrobić.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz