środa, 10 sierpnia 2011

Krótka recenzja filmu "Harry Potter i Insygnia Śmierci cz.II" oraz jakaś tam notka :)

Czeeeść :) 
Przede wszystkim mam super humor :) Pogoda w moim mieście się poprawiła ,ale i tak trochę pada. Spoko, jakoś przeżyje. Niestety olewam angielski co może się źle skończyć - tak jakoś myślę. Nie chodzi o to , że nie chodzę na umówione zajęcia ,ale nie umawiam się na te zajęcia. Niedługo znów wyjeżdżam i co ? Nawet sobie nie przypomnę chodź troszkę. Ciekawe jak to wszystko będzie. Może jednak odrobię te durne lekcje i pójdę na zajęcia , bo jakoś tak uważam , że tak będzie słusznie.
Wczoraj bardzo miło spędziłam czas na mieście z koleżanką z przedszkola , Dagą (Dagmarą) ;)
Było fajnie tylko jakiś bachor się do nas przyczepił ,ale dobra ;) Ona nie lubi takich dzieci , mi to obojętnie. W końcu to one niech się za siebie wstydzą , po co ja mam się denerwować. No ,ale to moje dziwne myślenie ;)
Niedługo chrzciny mojego bratanka. Wszystko szlak trafił , bo ja miałam robić zdjęcia cudowną lustrzanką mojego wuja , no ,ale widocznie tak miało być , że ja nie robię...
Ostatnie co chcę napisać to to , że jestem na diecie 10 dni . Może nie nazwałabym tego dietą gdyby nie to , że nie umiem tego obrać w słowa. Po prostu ograniczam wszelkie słodycze i chipsy do dwóch kawałków gorzkiej czekolady , em... Chipsów nie jem ;) Mogę być z siebie dumna , bo najdłuższe takie ograniczanie w moim życiu trwało tylko tydzień...

Recenzja filmu
"Harry Potter i Insygnia Śmierci cz. II"

Cóż...  Jeśli ktoś już oglądał Harrego Pottera to mogę powiedzieć , film jak film w znaczeniu Harry jak Harry ;) Może nie odniosłam takiego mega odczucia zajebistości tego filmu , bo na sali siedziałam tylko z obcymi ludźmi , a poszłam sama. Jednak film był SUPER ZAJEBISTY ! Bardzo mi się podobał. Płakałam ,ale nie chcąc robić szopki powstrzymywałam się, a gdy w filmie była cisza wszyscy gadali "Masz chusteczkę", "Chlip, chlip, chlip" ;) Recenzja ta to bardziej mega krótka opowieść na pytanie "Jak było? " Nie mogę przecież opowiedzieć filmu , bo go trzeba zobaczyć na własne oczy ;) 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz