piątek, 23 września 2011

Ogólnie o wszystkim , bez większego tematu...

Olałam sobie prowadzenie bloga. Może dlatego , bowiem , że i tak nikt na niego ie patrzy , nie zerka czekając na nowego posta. Trudno... Jednak jest to w pewnym sensie blog dla mnie , dlatego czasem pisze.


SPAM.
Chciałabym powiedzieć , że moją stronę (czyli ten blog) oznaczyli , uwaga , uwaga...SPAMEM. To głupie... Teraz nie mogę reklamować tego bloga , więc w ogóle nie liczę na to , że ktoś go ogląda. 


SZKOŁA.
Wiem , że jeszcze niedawno pisałam , że uważam , że mam zajebistą klasę. Dużo razy sie to zmieniło zanim dotarło do mnie to co teraz uważam. Oczywiście nie twierdzę , że to jest poprawna i stała hipoteza ,ale teraz uważam tak i tak. 
Otóż było fajnie. Śmieli się ze mnie bo CHCIAŁAM , jednak zaczęli się śmiać tez wtedy ja NIE chciałam. Zaczęłam mieć dość klasy i mojego wychowawcy przez , którego też się ze nie nabijają , miałam myśli samobójcze na dodatek moja przyjaciółka tez miała problem , w innej także nowej szkole. Tęskniłam za nią , myślałam , że jak się zabiję będę tam gdzie chcę być czyli na Karaibach z Johnnym Deppem <3 ,ale jednak teraz uważam inaczej. Miałam prześwity ponownej zajebistości klasy ,ale to na jakieś krótkie ułamki godzin , dni , sekund. 
Teraz uważam tak : Szkoła jest bardzo fajna. Nie zna mnie nikt ze starszych klas kto  mógłby mi dokuczać. Reszta się nie liczy. Oczywiście to , że mam dwie przyjaciółki w klasie jest najważniejsze ,ale jeśli chodzi o wychowawcę i resztę klasy to będę dzielnie znosić i jak tylko będę mogła nie zwracać na siebie WIĘKSZEJ uwagi. Trzymam się  tego ,ale czasem wydaję mi się , że klasa jest niezbyt miła , a szczególnie chłopcy i nic z tym nie zrobię,ale wiem , że w dawnej szkole tez mi docinali , tylko dobrze wiem , że nie aż tak bardzo i byli o 360 stopni bardziej tacy...normalni , nie chwalący się, a nawet jeśli się chwalili to takimi głupotami. Nie wiem jak to nazwać zawsze wydawało mi się , że chłopcy z mojej byłej klasy to chami ,ale tamci przy tych to skromni , mili , trochę zboczeni ,ale to nic chłopcy , którzy są zajebiście SPOKO. Co do poprzedniej klasy to jest o tysiąc NIEB lepsza , jednak wychowawczyni o jakieś jedno niebo lepsza ;p Teraz wychowawca jest do kitu ,ale uwaga , uwaga...NIE ZAWSZE ;) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz