piątek, 22 czerwca 2012

Już niedługo :)

Hej :)
Każdy już czeka aż te ostatnie dni szkoły miną i będą wakacje ! Mimo iż nie będzie mnie zbyt długo w moim mieście to i tak mem kupę planów do zrealizowania. Musi być fajnie.

Nadal wolna. Chodź już przestaje się powoli na tym skupiać. Mam 14 lat jeśli mając 25 lat nadal nikogo mieć nie będę to się zacznę martwić ,ale jak na razie to pozostaje i tylko czekanie na miłość. Bo nikogo do niej nie zmuszę. Nikt nie jest mną zainteresowany ? - ok. Ja też wieloma osobami nie jestem zainteresowana. Denerwują mnie tylko pary idące ulicą czy coś. Ale da się przeżyć. Jakoś żyję. No trudno. Myślałam , że w gimnazjum będzie zupełnie inaczej ,a jest bardzo podobnie.

Nie chcę o tym myśleć. Dużo osób teraz jest w związkach. Np. moja Anecia :* <3 albo jeszcze takich tam parę osób :* <3 I niech sobie będą szczęśliwi. Ja się zastanawiam czy mi na pewno jest ktoś potrzebny. ja w zasadzie nikogo nie potrzebuję - chodzi o chłopaka ;)


Życzę każdemu udanych wakacji. Niech to własnie te będą niezapomniane. I niech każde następne będą tylko lepsze. Obiecuję , że w tym roku to już ostatni raz kiedy jadę z rodzicami. Za rok tylko z moimi wariatami na obozy <3 :**** Szykować się :D

Papa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz