sobota, 30 czerwca 2012

Rozpoczęcie wakacji.

Hej ;)
Postaram się nie rozpisywać za bardzo na te "smutne" tematy , bo tedy mam depreche ;p

Ogólnie jest dobzie ;p Dzisiaj spacerek z Asią do 22:30 ;p hahahaha. Muszę pobić rekord z wakacji jak szłam do 4 klasy. Jak na razie słabo. Nawet wtedy dłużej siedziałam na dworze - bo był mój brat .

Asia i jej opowiadania oraz ta dziwka albo coś na ulicy i ta dziwna akcja coś ala jakiś przemyt narkotyków. Oj ;p

Dobrze też było w piątek z Anią na północnej i koło ekonoma - lols :d miałam faze po - oranżadzie (?) wtf ? :d  hahhaha , ale tak było ;p śpiewałam , coś pieprzyłam , a ludzie się na mnie gapili ;p jak szli w ogóle ;p machałam do traktora znaczy do tego faceta na nim ,a on nie odmachał :( o szade ;(

Jeszcze byłam dzisiaj z Agacią :*  Ale nam się nudziło na widoku :( strasznie nudno tam jest -,- ej ludzie gdzie jest fajnie w skc ? :d mówić :D znaczy pisać w komentarzach ;p

Niedługo wylatuję- jej jej ! Mam ogromną nadzieję , że  poznam dużo ludzi.


W ogóle mam nadzieję , że poznam dużo ludzi w te wakacje. Szczególnie przydaliby się chłopacy ;p tak od 16 do 18 lat :d najlepiej już pełnoletni ,ale to dlaczego to już inna sprawa ;) Nie będę o niej pisać :d

Jak na razie jestem w fazie "paczanie". Nic z tego poznawania nie wychodzi ,ale jak się rozkręcę z Asią lub Agacią to zobaczymy ;p

Dobra wiem , że to jest taka głupia notka , że głowa mała ,ale mniejsza z tym. Coś musiałam napisać. Dawno tu nie byłam ;p

Papa :*

1 komentarz:

  1. Haha noo poznac ludzi w wakacje sie by przydalo :) zwlaszcza, jak Twoi znajomi wyjada ;p buziaki, w wolnej chwili zapraszam :*

    OdpowiedzUsuń