wtorek, 12 lipca 2011

Dwa dni na działce u babci i dziadka...

Cześć :)
Wreszcie choć na dwa dni wyjechałam z tego okropnego miasta. Szczerze powiedziawszy - nie cierpię go !
Gdy tylko do niego wjeżdżam , na wiadukt , aż robi mi się smutno. Postanowiłam pojechać na działkę do babci i dziadka. Było niesamowicie - świetnie ! Mimo , że nie znam tam nikogo w moim wieku to i tak było cudownie. W poszukiwaniu znajomych wybrałam się na długi spacer.Będąc na szosie widziałam jadący w moją stronę motocykl i jeżdżących na rowerze chłopców. Niestety nie miałam odwagi podejść. Poza tym szukałam znajomości w Henryszewie , a nie Międzyborowie. Trudno. Nie udało się , ale i tak wierzę , że jeszcze kogoś poznam.
Znów nie wzięłam aparatu. Trudno. Na pewno wezmę nad morze. Jeśli jednak , po wypoczynku nad morzem znów napisze wam " Niestety nie wzięłam aparatu" możecie wirtualnie mnie udusić :)
Jeszcze tylko niepełne 4 dni. Jest już 18 , a ja 16 wyjeżdżam o około 4 nad ranem , więc w sumie mało zostało :) Jednak na samą myśl o cudownie spędzonych dwóch tygodniach , aż chcę mi się pakować , a uwierzcie mi , że tego nie cierpię.
Image and video hosting by TinyPic



Zmieniając jednak zupełnie temat powiem Wam , że cieszę się , iż zdążę na II cz. ostatniej części przygód Harrego Pottera. Premiera w Polsce jest 15 , a ja wyjeżdżam 16 :) Co prawda niewiele czasu ,ale zastanawiam się czy nie pójdę na premierę w moim mieście w nocy z czwartku na piątek. Wszystko jednak zależy od mojego brata ciotecznego , z którym idę, no i od moich rodziców ;) Co prawda zapewne pójdzie po mojej myśli , gdyż brat siedzi do 4 w nocy każdego dnia , więc różnicy mu to nie robi , a rodzice mi na coś takiego pozwolą spokojnie wiedząc , że idę z Miśkiem ( bratem ciotecznym).
Jeśli oglądaliście I cz. to idźcie na drugą. Wydaję mi się , że dobrze się zapowiada :) Ja już nie mogę się doczekać. Najpierw premiera , a potem morze - cudownie :D
Image and video hosting by TinyPic
Image and video hosting by TinyPic

1 komentarz:

  1. fajny blog zapraszam również do mnie
    http://themysiaxd.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń