piątek, 15 lipca 2011

Dwa tygodnie w Karwi :)

Cześć :) 
Dzisiaj nie będzie specjalnej notki, raczej wrócimy do mojego wyjazdu do Karwi.
Otóż dzisiaj w nocy , a raczej jutro o jakiejś 4 nad ranem wyjeżdżam z tego ponurego miasta :)
Głupia byłaby notka , aż tak krótka , dlatego specjalnie dla Tych , którzy w pośpiechu pakowania mogli o czymś zapomnieć , ale nie wiedzą o czym napiszę  co zabrać i co ja sama zabrałam.

Najważniejsze ubrania:
- bluzki na ramiączka (ilość zależna od ilości dni oraz potrzeb:))
-spodenki krótkie, 3/4 , długie bądź 7/8 - wszystko zależy jakie spodnie macie , na ile dni wyjeżdżacie i jakie są wasze potrzeby. Oczywiście z umiarem , szczególnie ze spodniami, bo niektóre są ciężkie i zajmują zbyt dużo miejsca , a okazują się niepotrzebne.
- kurtka przeciwdeszczowa. - nawet jeśli mielibyście nie zabrać już żadnej innej , najważniejsza jest ta. Każdy  próbuje sobie wmówić żeby mieć dobry humor jaka to wspaniała pogoda nie będzie , ale spójrzmy REALISTYCZNIE. zawsze może spaść deszcz. Oczywiście nie życzę tego ani Wam , ani mi  :)
-majtki, skarpetki, rajstopy ( jeśli weźmiecie spódnice*), biustonosze i różne tego typu rzeczy. - zależność od ilości dni i potrzeb.
-*spódnice - oznaczyłam ten podpunkt gwiazdką , dlatego , bo nie każda dziewczyna (a jeśli czytają to chłopcy , to chłopak) zabierze se sobą spódnicę. Jeśli jednak zamierzasz wziąć , weź tyle ile będzie Ci potrzebne.
- bluzy , sweterki - ilość zależna od ilości dni i własnych potrzeb.Jednak dodam , że minimalną liczbą bluz i sweterków razem (na tydzień) jest 3.
- kostium kąpielowy.
Myślę , że starczy chyba , że o czymś zapomniałam , bądź Wy chcielibyście zabrać coś wyjątkowego :)

Potrzebne kosmetyki:
- kremy do opalania i po opalaniu.
- szczoteczka do zębów i pasta do zębów.
- żel pod prysznic, szampon do włosów , mgiełka do ciała i włosów.
- Coś do mycia twarzy :) - napisałam coś , bo niektórzy używają toniku i mleczka , a inni żelu :)
- kremy do twarzy , balsam do ciała , krem do rąk , stóp.
Jeśli ktoś się maluję to kosmetyki do malowania, ja osobiście nie biorę żadnych , bo nie używam :)

Akcesoria:
- ręczniki
- suszarka do włosów
- gumki i opaska do włosów, jakieś spinki.

Myślę , że to na tyle. W następnym poście nie dość , że napiszę jak było, wstawię parę zdjęć ,ale tez dodam jaki sprzęt należy ze sobą zabrać :) Do miłego zobaczenia za dwa tygodnie - 30 lipiec :)

Image and video hosting by TinyPic

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz