wtorek, 12 lipca 2011

Szpan pożyczoną lustrzanką dobrego wujka :)

Jeszcze raz dzisiaj napiszę. Może dlatego , gdyż nie spodziewałam się , iż jeszcze dzisiaj zgram na komputer ze 180 zdjęć. Oj nie , nie martwcie się , że tyle tu wstawię. Raczej będą to tylko moje zdjęcia i to parę. Dodałabym jeszcze mojej siostry ,ale szczerze się BOJE :)
Zanim jednak będą zdjęcia moje to napisze Wam , iż zaczęłam się pakować :) Już spakowałam buty - oprócz kapci :) Dalej są ręczniki , piżama i kurtka przeciw deszczowa :) Na razie tyle. Mam mało miejsca i nie wiem czy nie wezmę drugiej walizki. Nie to żebym była jakaś "dużo biorąca" , ale dwa tygodnie to jednak dużo i trzeba się też nastawiać na różną pogodę - tfu - oczywiście będzie pięknie :)

Image and video hosting by TinyPic
 A to moja walizeczka malutka :)


Teraz dodam zdjęcia tylko muszę Was ostrzec. Nie jestem zbyt ładna , ani piękna więc nie bądźcie zawiedzeni jeśli w ogóle myśleliście jak wyglądam :) 

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

PS Zdjęcia są takie ("takie"- tzn. sama twarz , nie sylwetka) , dlatego , bo sama je robiłam i przecież lustrzanki mają spory obiektyw co jeszcze utrudniało mi "oddalenie". 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz