środa, 13 lipca 2011

Moja ulubiona linia kosmetyków do cery suchej itp. - EMOLIUM.

Cześć. 
Chciałam trochę urozmaicić bloga , więc...Nie będę zatruwać Wam wolnej chwili tylko moim życiem , ale będę pisać recenzję na jakieś tematy , polecać Wam coś, dawać rady... W końcu chcę , żeby blog był super fajny :)

EMOLIUM- Jest to linia kosmetyków do cery suchej, bardzo suchej, popękanej , nadwrażliwej, wrażliwej, swędzącej i podrażnionej. Szczerze , mam tylko krem z tej linii , ale jestem z niego naprawdę dumna :) Spisuje się znakomicie. Typ mojej skóry to sucha. Jednak w najbliższym czasie mam zamiar kupić sobie kremowy żel do mycia EMOLIUM.

O tej firmie dowiedziałam się od mamy. W zasadzie to mama kupiła krem , a ja zaczęłam go stosować - tzn. podkradać mamie ;). Jednym minusem tych kremów i innych produktów jest cena ! Może na niektórych nie zrobi ona wrażenia , ale ja nie mogłabym sobie pozwolić na taki krem , gdybym utrzymywałam się z moich kieszonkowych ;) Hm... Albo tak wyolbrzymiam , bo jestem oszczędna ;D W każdym razie wolę kupować używając do tego kieszeni rodziców. Tak, cena kremu wynosi jakieś 32 złote jeśli się nie mylę, a zawiera 75 ml. Szybko idzie , więc uważam , że jest chociażby średnio drogi.
W każdym razie, jeśli zużycie swoje kremy i będziecie zastanawiać się jaki kupić teraz , to wybierzcie EMOLIUM. Poza tym tyczy się to też ich innych produktów , które możecie zobaczyć na tej stronie:
http://www.emolium.pl/ - Znajdziecie tam także różne porady i kosmetyki dla dzieci , ponieważ są one na tyle dobre by służyć nawet niemowlakom :)

Image and video hosting by TinyPic
Krem specjalny ( o nim pisałam w poście)

Image and video hosting by TinyPic
Kremowy żel pod prysznic ( także pisałam o nim w poście)

Image and video hosting by TinyPic
To jest szampon. O nim nie pisałam , ponieważ mam już swój sprawdzony , ale może Wam się przyda :)


Dokładną pojemność , zastosowanie i przeznaczenie znajdziecie na stronie , którą Wam podałam. Musicie tylko kliknąć na "Produkty" i wyszukać te , które Wam odpowiadają :)  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz