środa, 4 stycznia 2012

Chyba jest ze mną źle ;D

Hej ;)
Doszłam do wniosku , że olewam wszystko. Od czasu Dariusza. hahahahahahaha. No ale taka prawda. Nie no żart. Po prostu już mnie to wszystko niestety nie interesuję (dla tych co nie rozumieją dlaczego nie użyję brzydszego słowa dodam , że postanowiłam pisać post bez wulgaryzmów. Mam nadzieję , że uda mi się :)) . Siedzę do 22 na facebooku i dopiero potem przez 30 minut próbuję się zmusić do odrobienie lekcji. Oczywiście nadal facebook w tle. Coś jest nie tak ,ale szczerze to ja sama nie wiem co.

Dzisiaj albo wczoraj , bo już nie wiem (;p) doszłam do wniosku , że ja nie potrafię smutać w szkole ;D No nie i koniec... Uwierzcie mi się miałam ostatnio taki dzień , że nawet się trochę popłakałam ,a w szkole jakby mi ktoś dał skręta ;D Nie ogarniam. W sumie to dobrze , bo każda moja mała "depresja" nie dłuży się tygodniami . Może trwać najdłużej jeden wieczór. Chyba , że zaczyna się w piątek. No ale są tańce więc dopiero po 20 ;p Ale i tak się nie da.

Myślałam , że zapadnę się pod ziemię dzisiaj. Brat przyjechał i zaczął paczeć na zdj. na moim kompie ,a ja miałam tyle przypałów. Były tez moje mega obciachowe filmiki gdzie się wydurniam -,- Jestem załamana.
CZY JA MUSZĘ BYĆ TAKIM MEGA PRZYPAŁEM ?! 

Naprawdę bardzo chcę się ogarnąć. Być normalniejsza czy coś. Poważniejsza czy jakoś tak. ALE NIE UMIEM. Bo ja mam to we krwi , że muszę być downem. Może to chwilowe ? ;D OBY ! 

Nie chcę wiecie być jakaś poważna na 101 % ,ale nie obraziłabym się gdyby ktoś dodał mi chociaż 10 % poważności w pewnych sytuacjach i chociaż 20 % opanowania kiedy ktoś robi zdj. Bo ok mogę wyjść brzydko , bo taka moja morda ,ale nie chcę już wychodzić przypałowo z własnej woli , bo sama robię durne miny -,- 

Hahahahahaha. Szukałam coś w grafice google i trafiłam na to ;p 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz