czwartek, 19 stycznia 2012

Żyj ! :)

Hej ;*
Jakoś tak mnie natchnęło. Mimo , że następny tydzień nie zapowiada się wesoło to i tak o wiele lepiej niż miło być ;p Dlatego moje życie nabiera większego sensu kiedy jest bliżej ferii. Skakać z radości będę na weekend majowy bo zapowiada się nawet 2 tygodniowy , chociaż wszystko wyjdzie w praniu , w każdym razie na pewno tydzień ! A potem do Berlina ;D Jara mnie ta wycieczka ;D Szczerze to nie lubię klasowych. Zawsze mi się na nich humor psuje -,- No ale jaram się i tyle ;p Od dawna marzyłam żeby tam pojechać ;D A sam fakt , że II semestr może minąć tak szybko jak ten pierwszy - ŻYĆ NIE UMIERAĆ ! <3 ! ;****** Już niedługo wakacje ;p Wiem , że w sumie cały semestr ,ale jak już pisałam mam nadzieję , że minię bardzo szybko :)
Już nie mogę się doczekać plaży i słońca i wolnego czasu - MNÓSTWO WOLNEGO CZASU ! :) mmm... Rozmarzyłam się ;p
Właśnie zaraz zabieram się za angielski. Ten cham jeden pewnie znowu mnie zapyta , bo stwierdzi , że się nie nauczyłam -,- CHAM ! Grrr.. Nienawidzę go ! Jak można być tak złośliwym? To już przekracza granice... A tak bardzo chciałam mieć 5 na koniec roku ;(((((((( Oj tam ;p Już mnie to nie interele ;p

Wieczorem włącza mi się dziwna faza i czas się chyba z niej wyleczyć.

Dzisiaj brat śpi w moim domu ;D Szczerze ? Już na wejściu mnie wkurzył.... Ale nie chce mi się o tym pisać...

Kończę. Życzę miłego oczekiwania na ferie :) Bajos ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz