wtorek, 17 stycznia 2012

Dużo, dużo , dużo...

Hej , hej , hej ;D
Mam tyle tematów do omówienia a tak mało czasu ;p Więc z góry przepraszam ,ale co po niektóre rzeczy będą bardzo skrótowo ;D

Łyżwy:
Miałam mieć jutro <środa> sprawdzian z jeżdżenia na łyżwach , dlatego dzisiaj i wczoraj razem z Asią , Wesią i Marysią poszłyśmy na lodowisko pojeździć. Jakoś tak pojechałam od razu ,ale to dlatego , bo myślałam , że umiem , gdyż rok temu jeździłam normalnie ,ale dopiero po paru godzinach przy bandzie. Dlatego wolałam od razu zaliczyć gleb niż jeździć przy bandzie do końca tej zimy. na szczęście żadnej gleby :) Dzisiaj uczyłam się jeździć do tyłu i słabo ,ale myślę, że jakoś zaliczę tą jazdę. Na pewno do przodu nie będzie tragicznie , bo umiem ,ale do tyłu się zobaczy jeszcze ;p 
Oceny , oceny i jeszcze raz oceny -,- 
W sumie to jestem z nim mega zadowolona. Jak na razie są takie o jakich marzyłam. Oby jeszcze ten polski dobrze poszedł :) Tak to będzie zajebista średnia ;D Tylko o połowę mniejsza niż jaką sobie zakładałam na początku roku - hahahahaha. Niestety karteczki na komputerze nic , a nic nie dały ;p
Choinka ;D 
Chodzi o taką co w pracy mojej mamy organizują. Oj nieźle się najadłam ;p Kocham te wszystkie słodycze ;******* Potem byłam sobie na angielskim i z Sarah gadaliśmy o Titanic`u ;D hahahaha. Sarah śmiała się , że Titanic był z Liverpoolu i ona też jest ;p Jakoś tak zawsze się z tego śmieje ;D
Ferie
Na to czekam ! W sumie to mamy najfajniej , bo ani nie za wcześnie , a ni nie za późno tylko tak po środku ;D ja tam się cieszę ;p
GG
Niestety coś jest już nie tak z moim numerem gg. To już nawet nie program tylko numer. Nie wczytuje hasła czy co ? Nie wiem. W ogóle się nie loguję. Założyłam nowe , mimo że stare było takie zajebiste ;((( Już za nim tęsknie :( Jednak to nic nie daję. Może to i wina programu ? Możecie mi coś poradzić. Po prostu nie chce się włączyć. Pisze złe hasła to reaguję ,a jak dobre to w ogóle i cały czas wysyła komunikat , że jest błąd. Co robić ?! Na szczęście jest coś takiego jak gg.pl <3 ;* ratuje mi życiorys ;P

W sumie to ogółem wszystko jest ok. Nawet pozytywnie zaskoczyła mnie oferta wycieczki klasowej :)
Ogółem postanowiłam być bardzo szczera. Jeśli oczywiście ktoś tego chce. Nie tyczy to przyjaciół , bo ich okłamywać nie będę, tak ? Trudno. Może jak ja zacznę być na serio bardzo szczera to inni też zaczną , bo jak na razie słyszę tylko przesłodzoną opinię o mnie i tyle. Jak mówię o sobie coś złego to często zaprzeczają. No halo ! Trzeba być szczerym i tyle. Ja na serio błagam o szczerość :)

Bajos ;***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz