wtorek, 24 stycznia 2012

Niedługo ferie !

Hej ;)
Zauważyłam , że dawno nie było wstępu gdzie pisałam co i jak w szkole. Szczerze to powiem , że jak na razie się nie zapowiada ;p Nie chce mi się o tym pisać. O zdarzeniach ,ale nie na lekcji , tylko na przerwach pisać mogę ,ale w sumie to nie chcę. Jednak dla jasności - często do nich odwołuję ;D
 Dzisiaj wspomnę tylko od zbliżających się feriach ! Yeah ! ;D To będzie czas na : naukę , poznanie jakiegoś ludzia w Żyrardowie i wiele innych. Głównie skupie się na nauce co powinnam zrobić dzisiaj ,ale się nie udało ;p W sumie to źle ,ale może zacznę zaraz - albo coś. Najprawdopodobniej jutro ;p Dam radę , oj tam ;D
Wiem , że ferie są żeby odpoczywać ,ale ja mam po feriach tyle sprawdzianów , że nie wiem czy dam radę. Przede wszystkim będzie rządzić geografiaaaa.... bezna. Dobra kończę. Bo właśnie zauważyłam , że mam trochę do zrobienia. Ppapapapa :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz