sobota, 28 stycznia 2012

Zmęczona.

Hej.
Niestety , bywa tak , że mam humorki. Teraz to w sumie nie wiem czy to humorek czy co innego ,ale po prostu jestem już wszystkim zmęczona. Jestem zmęczona ludźmi , którzy mnie otaczają. WSZYSTKIM ! Ok , nie mówię , że każdą osobą , bo dużo liczba jest pozytywna i jest od kogo czerpać energię ,ale ta druga połówka dobija mój mózg , zagłusza moją osobę i NIE DAJE ŻYĆ ! Brrr... Jednak znalazłam na to sposoba ;p
Otóż : wczoraj właśnie gadałam o tych ludziach z moją mamą. Jakoś tak. I moja mama zapytała tak po prostu  czy zastanawiałam się nad liceum. Ja i moja mama dobrze wiemy , że dopiero zaczęłam gimnazjum ,ale te 2,5 roku szybko minie , a i tak trzeba wcześnie papiery składać. Ja powiedziałam tak :
"Albo zostaje w tej szkole co jestem teraz , jednak za bardzo mi to nie pasuję, bo jestem wkurzona jak dyrektor traktuje maturzystów ,albo gdzieś dalej typu Warszawa czy inne większe miasto"
Ok , wiem , że pojechanie sobie gdzieś dalej niż za rodzinną miejscowość jest sporym wyzwaniem , niektórzy by się tego bali ,ale pomyślcie : gdybyście mieli już dosyć tego klimatu , który panuje w waszym otoczeniu , mieście to nie chcielibyście to zmienić ? Ja bardzo chcę. Dlatego , na razie nic nie mówię, bo może mi się jeszcze zmieni , ale mówiąc o tej szkole co jestem teraz tylko Liceum tak na serio to maskuję sprawę większych miast. Ja na pewno nie chcę zostać w moim mieście. To już sobie postanowiłam. Ja nie chce zostać w Polsce , a co dopiero w Sk-ce... No niestety. Zrealizowanie marzenia - poza Polskę na razie jest nie możliwe więc pozostaje mi zwyczajnie zmiana miasta. Wiem , że będzie miliard problemów dotyczących mojego Liceum , a co dopiero studiów. hahahahah. Ale wierzę , że dam radę i wyrwę się stąd. Wszyscy którzy we mnie wierzą są kochani ;* A Wy ? Jakie macie plany na przyszłość ? Piszcie w komentarzach ;)

<3 ! ;* 

9 komentarzy:

  1. szkoda bo rzadziej byśmy się spotykały : (

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale też bym chciała mieszkać za granicą np. Nowy York itp.

      Usuń
    2. Co do spotykania to nawet nie wiesz czy za pół roku w ogóle będziesz na mnie chciała patrzeć ';p
      Co do mieszkania za granicą to : wiem , że chcesz , a również ,ale nie wiem czy mi się uda. Dlaczego ? Bo mój język angielski jest tak samo do bani jak mróz na dworze....

      Usuń
    3. witaj w klubie : ) Jesteśmy na tym samym poziomie Arletka : ( Moje dwa marzenia: mieszkać za granicą i biegle znać angielski : )

      Usuń
    4. Hah, gratuluję marzeń ja nie wiem czy kiedykolwiek wyjadę gdziekolwiek ;) Pewnie zostanę na zawsze w blokach w Sk - ce...

      Usuń
    5. Czy ja wiem czy na tym samym poziomie. Ja mam jeszcze kupe innych marzeń , które Tobie sie już spełniły i tak dalej...
      Aniu : no i co z tego , że zostaniesz w Sk-ce. Gdyby to był jakiś dramat tu zostać to pewnie za dużo ludzi by tu nie mieszkało...

      Usuń
    6. Tylko że ja też mam ambicje stąd wyjechać... Niestety raczej nigdy się nie da.

      Usuń
    7. Każdy ma jakąś ambicje , ja mam ich mnóstwo i jak na razie to tylko jedną spełniłam. KONIEC ! No... w sumie to 3. Ale to takie tam ;p

      Usuń
  2. ja w polsce chce zostac,ale nie w moi miescie
    chce jak najszybciej wyjechac do wroclawia;)
    a najszybciej to znaczy-za 1.5 roku:(
    buziaki
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń