czwartek, 17 listopada 2011

Koniec !

Hej ;)
Co do tytułu posta to koniec z pisaniem o tajemniczym "ktosiu" , bo widzę , że się zaczyna "kto to ?" mimo , że jedna osoba wie w 100 % , a reszta może się prawidłowo domyślać ;P

Wesia powiedziała , że na blogu będzie znowu o ocenach i owszem ^^ Zn ów jestem z siebie dumna !
Totalnie mnie to motywuje ! Dlatego pisze o tym. Bo nawet jeśli was to nie obchodzi , mnie bardzo motywuje do tego żeby nadal mieć takie piękne oceny ;p

Przez to , że nie pisze o ktosiu to p[osty będę krótsze i bardziej o szkole , bo niestety to 4/5 mojego życia. No... Może 3/5 :)

Na w-fie nie za bardzo. Nie cierpię takich rywalizacji jak w klasach 1-3 w podstawówce ! Jestem słaba i boję się co sobie myślą inni jak widzą mnie kiedy sobie nie daje radę. Bo nie daję sobie rady z tym ,że inni patrzą , a ja nie umiem ! Nawet już zapomniałam o moim ciele , myślałam tylko o tym co sobie myślą inni , a przecież "Jaki grubas!" też mogli pomyśleć ;o

Niedługo na blogu może wspomnę coś o anoreksji ,ale nie wiem czy będę miała czas i będę pamiętać.Bardziej to będzie o zaburzeniu odżywiania , no to o anoreksji ,ale tez o pro-anach. Oczywiście ja nią nie jestem , nic z tego !

Ojoj. No więc. Jutro dzień zapowiada się fatalny , mimo  , że wieczór zajebisty ! Myślałam , że kończymy dwie godziny wcześniej , bo Geografia była bez zastępstw , a po niej WDŻ , którego czasem nie ma i miałam nadzieję, że nie będzie ! Niestety. Zastępstwo najgorsze jakie mogli wymyślić ! HISTORIA ! Nie to , że jej nienawidzę czy coś ,ale będę pytana , a jutro jeszcze kartka z chemii. PKP - pięknie kurwa pięknie ;)

Więc lecę wkuwać ! Bajos ;**

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz