wtorek, 15 listopada 2011

Oszukać przeznaczenie w moi wydaniu ! ^^

Hej ! :)
Dzisiaj biorąc pod uwagę parę faktów mam wręcz ZAJEBISTY humor :)


Dzisiaj jak weszłam do szkoły , myślałam tylko o paru rzeczach ,ale najpierw o KARTKÓWCE Z PLASTYKI ! Uczyłam się tego na wcześniejszy wtorek  , a teraz zupełnie wszystkiego zapomniałam. Postanowiłam z Aśką udać się do pani i poprosić o przełożenie. Na lekcji nikt nie zgłaszał sprzeciwu , więc nasza ZAJEBISTA , WSPANIAŁA , CUDOWNA , FAJNA pani od plastyki przełożyła tą klasówkę ! ^^
W ogóle bardzo ją lubię.Jest miła i jak już wyżej pisałam wspaniała.Umie francuski ^^ To tak pięknie brzmi ;p

Następnie ucieszyła mnie 4 z anglika ! Jak pan tak liczył moje punkty to serio myślałam , że będzie 3 ! Ale miałam potem radość face ;p Szczerze ? Lubiłam , a wręcz kochałam angielski.Uważałam , że bardziej wolałabym mieć go w szkole niż niemiecki. A teraz dupa ! Coraz mniej lubię anglika. Miałam w planach w przyszłości być tłumaczem ,ale moje wszelkie pomysły rozwiały się jakoś niedawno i od tego czasu zmienia mi się "wymarzony" zwód ;p Nie wiem... Może to przez nauczyciela ? Jak chodziłam do pani Magdy nadal bardzo lubiłam ten język. Może dlatego , bo jest ze mną więcej osób ? NIE MAM POJĘCIA ! Wiem tylko tyle : nie kocham już angielskiego - to było zauroczenie ^^

Następnie cieszyły mnie braki kartkówek i odpowiedzi na następnych paru lekcjach no i wreszcie nadszedł polski. Wszyscy gadali , że będzie kartka ,ale ja byłam przekonana , że nie będzie. Niedługo do klasy wparował Wiewiór z Kamilem z wiadomością , że nie ma ! Cieszyłam się ,bo kto by się nie cieszył? ^^  Wiedziałam , że tak będzie ;p

Myślałam , że to koniec mojego szczęścia tego dnia. Ostatnia była HISTORIA ! Byłam pewna , tak samo jak pewna jest matka , że jej 10 letnie dziecko jest jej , tak samo jak pewien jest Polak , że Polska nie wygra euro 2012 ;D Po prostu to wiedziałam ! Chyba tylko ja nie miałam oceny z odpowiedzi. NIC NIE UMIAŁAM ! Totalnie. Liczyłam tylko na to , że będzie chociaż to 2 ! Pan powiedział , że losuje. Ucieszyłam się,ale jak zaczął losować zaraz się zaniepokoiłam. Ja mam numer ostatni (24) , a pan wylosował 20,21,22,23  ! Kumacie ? Pytał się klasy czy jeszcze jedna osoba , a wszyscy nie ! Ja oczywiście też , bo wiedziałam , że następną tak czy siak będę ja ! ;p Dał spokój ! PO prostu uniosłam ręce i dziękowałam Bogu ! OSZUKAŁAM PRZEZNACZENIE ! Wierze , że się da i tak jest !
Skończył pan pytać, i nagle :
"Jakaś lala mi się tu schowała" czy coś w tym stylu , nie wiem ,ale jakoś tak . A JA TAKI SZOK FACE I PRZERAŻONA ! Zaczęłam błagać ,, żeby mnie nie pytał , że się nauczę perfekto na następną lekcje. zamknął dziennik ;p ZAJEBIŚCIE !!!

Co do takich spraw to chyba tyle ^^

Co do tej ostatniej , którą miałam na myśli non stop związana jest z człowiekiem ;p Postanowiłam sobie , że wygram z pewną osobą i starałam się jak mogłam. Licząc od dzisiaj 1:0 dla mnie ! Efekt pod koniec dnia może nie udany w 100 % ,ale wcześniej co było udało się tak jak ja chciałam w 100 % ^^ Skomplikowane ,ale nie umiem inaczej ;p Po prostu tak jak traktowała mnie ta osoba nie było fajne. teraz ja odwdzięczam się podobnym , nie  identycznym , bo aż tak chamska nie potrafię być ! I vice versa , dla tej osoby ! ;p

Jejku jakie stare ! Ale podoba mi się nawet jeśli jest rozmazane ;p Miałam dodać zdjęcie kwiatuszka z mojego ogrodu ,ale nie chciało się dodać :( 


Bajos ;*




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz