niedziela, 20 listopada 2011

Niedzielaa.

Hej
Wczoraj nie pisałam , bo jakoś tak wyszło , że już mi się nie chciało. Od Agatki wracałam na pieszo , bo bym się autobus nie wrobiła i zeszło mi się z 40 minut ! Dalekoo ! A w połowie drogi , Agatka zadzwoniła , że zapomniałam filmów. Chuj z tym. Kiedyś se odbiorę ;p Tak w ogóle to z piątki na sobotę u niej nocowałam. Było zajebiście. Obejrzałyśmy Straszny Film 3 i szczerze to chyba najlepszy film jaki oglądałam , na którym się i śmiałam i zakrywałam  oczy. Na początku się bałam,ale potem jakoś tak już nawet na tych dziwnych potworach się nabijałam ;p Ogólnie fajny film. Ale sama bym nie obejrzała tak czy siak ;p

Dzisiaj byłam u babci i dziada. Zgarnęłam trochę kasy w zasadzie za nic , bo to by się bardziej należało mojemu tacie ,ale dziadek i babcia dali mi ;p Oczywiście za zgoda taty ^^ Obiecuje ,że te pieniądze wydam ! To moje postanowienie ! Jestem zbyt oszczędna. Owszem , bycie oszczędnych pod pewnym względem jest dobre ,ale ja jestem aż za bardzo. Co za dużo to nie zdrowo , dlatego już postanowiłam , że wydam tą kasę ;p
I tak już dużo odłożyłam w tym roku , na następny.

Nie chce mi się już więcej pisać. Poza tym mam sporo do nauki. Najgorsze co może być na sprawdzian - RELIGIA. jest taka dziwna. Trzeba myśleć bardziej niż na matmie. Człowiek się tam gubi w liczbach , a ja na religii gubię w tych wszystkich różnych rzeczach. Pytanie czy Bóg może objawić się człowiekowi ? Ja bym odpowiedziała , że tak , a tu dupcia ! Nie. Nigdy nie zobaczyliśmy Boga , bo Bóg objawia się jakoś tam inaczej. Muszę to doczytać i się nauczyć więc już nie będę tutaj o tym pisać. Bajos ;*



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz