wtorek, 8 maja 2012

Jest dobrze ?

Hej :)
Mimo że jutro zapowiada się kartkówka i sprawdzian jakoś mam dobry humor -może dlatego , bo idzie co do diety tak jak chciałam :) Dodatkowo pani zapomniała od sprawdzianie co może i cieszy ,ale tez wkurza - bo mogłam się pouczyć np.na polki i dzisiaj więcej czasu poświęciłabym na niemca :( Ale dam radę :) Wierzę w sobie ;p

Co do mego odchudzania to :
Śniadanie - pół białej bułki z plastrem wędliny nie wiem jakieś , sałatą i ogórkiem zielonym + około 230 ml Kubusia : ) Czyli tak jak chciałam :) (Aniu - UWAGA bez masła ;p)
Szkoła p- nic , zupełnie nic - perfecto :D tylko wody się napiłam
Obiad - dużo zielonej fasolki (mrożonka) z bułką tartą i masełkiem ( tak polane czy coś dla smaku) ;p Jak miałam cały talerz to zjadłam jakieś 3/4 tego co miałam. + Kubuś (nie wiem dokładnie ile ,ale obstawiam 1,5 do 2,5 szklanki )

Kolacja - planuje pomidory ,ale nawet jak do kolacji zjem trochę gorzkiej czekolady lub coś innego ,ale w małej ilości , a na kolacje zjem coś innego to tragedii nie będzie , bo i tak 3/4 dnia jest ok :) Ale mam wielką nadzieję , że nie zawalę :(

Skreśliłam się z wycieczki do takiego muzeum czy coś sportowego - ufff,.... Teraz juz tylko czekam na weekend.

Ostatnio kasa się mnie nie trzyma ;p Zaczynam mocniej oszczędzać. Bo niedługo urodziny , a zaraz po nich daje do banku kolejną kasę - a prawie nie ma nic. Trzymajcie za mnie kciuki :)

Papa :*

2 komentarze:

  1. Mmm pyszna kanapka na śniadanie ;P
    W szkole piłaś też soczek! Nie oszukuj xD

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapomniałam ! ;o ale to picie :D Kubusia tez pije ;p

    OdpowiedzUsuń