niedziela, 20 maja 2012

Za późno !

Hej :(
Jest dokładnie :23:45. BOSKO ! Dopiero o 21 zaczęłam się uczyć i nadal nic nie umiem. Idę zaraz spać , a w łóżku sobie jeszcze poczytam. W sumie to nie jest trudne,ale bez jaj ! To serio dziwne. Tak nagle wszystko  zaczęło być dobrze ,ale i źle. Zmieniłam się. Za dużo przeżywam -chociaż tak zawsze było ;p - ale teraz przezywam za bardzo coś głupiego ;p Czekam na "majową miłość". Pffff... Bez jaj. Ja widzę tylko pary. To jest dziwne ! Potrafię powiedzieć , że otaczają mnie sami szczęśliwi ludzie w związkach ,a tak na prawdę to bardzo mało znam ludzi , którzy mają tą"drugą połówkę". Tylko : moi rodzice , babcia + dziadek , (ciocia+wujek) x2 ;p brat+jego żona , brat+jego dziewczyna .... I tyle ? :D Może jeszcze jest parę osób,ale np. w klasie chyba nikt. Ale nie wiem , nie wiem ;ppp Dziwne co nie ? Może ktoś by mi z tym pomógł , bo wpadałam w "nie zesraj się z miłości" depresję ;ppp

Życzcie mi powodzenia tomorrow :D

Papa  :*

2 komentarze: