niedziela, 6 maja 2012

Odchudzanie :)

Hej :)
Na początku chce podkreślić , że to co teraz robię nie wymyśliłam sama i pewnie się tego domyślicie ,ale nie chce żadnych wątpliwości - ściągam tak jestem ściągarą ;p hahahahhaha :D A więc :
Zaczynam się odchudzać. Cel rzucić 15 kg w miesiąc lub dwa :) W najbliższym czasie własnie w ciągu tych dwóch miesięcy znajdzie się parę okazji żeby "pokazać" ciałko ;p Więc nie mogę wyskoczyć z tłuszczem !
Żeby się łatwo nie poddać będę tu od czasu do czasu pisała jakieś głupoty. Może to też Was zachęci do wzięcia się za siebie. Nie ma żartów nadwaga to nie jakieś tam cóś... Ale z drugiej strony nie przesadzajmy. Ludzie z niedowagą lepiej niech się nie odchudzają NAWET jak widzą wały tłuszczu na swoim ciele. TO NIE ZDROWO !!!! 
A więc zanim podejmiecie decyzje , że chcecie się odchudzić sprawdźcie BMI :) Dokładnie się zważcie i zmierzcie ile macie wzrostu :) Potem obliczyć możecie w necie : wystarczy , że wpiszecie w google "BMI" i pierwsza lepsza strona powinna być z czymś takim do obliczania :)
Co do mnie ja mam BMI bardzo blisko nadwagi... Chociaż waha się czasem i mam nadwagę. Chce schudnąć tak żeby nie martwić się jak przytyje 2kg , że mam nadwagę , bo w moim przypadku tak jest. Optymalnie zrzucam 15 kg. Jesli macie do mnie jakieś pytania to nie piszcie w komentarzach tylko tutaj : http://www.formspring.me/Arletek

No to od jutra na dietkę :D Życzcie mi powodzenia i trzymajcie za mnie kciuki :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz