niedziela, 13 maja 2012

Polecicie mi coś ?

Hej ;)
Ostatnio zastanawiałam się czy by nie zakupić sobie korektora, podkładu czy pudru. Nie ogarniam tego wszystkiego. Nie chce mega tapety więc uważam ,że na począte sam korektor chyba wysatrczy. Tylko mam problem z kupnem. Przydałby się jakiś sprawdzony , dobrze kryjący i nie pozostawiający smug jesli może to korektor w ogóle robić. Piszcie w komentarzach jakich wy używacie i czy są dobre i jeśli się orientujecie to ile kosztują i w jakich sklepach można kupić. Mega byście mi pomogli. Z góry dziękuję ;)


Papatki ;***

2 komentarze:

  1. Ja używałam kiedyś korektora z avonu, bodajże jakiegoś na wypryski i byłam bardzo zadowolona ;) Nie wiem czy jest jeszcze dostępny, ale ja kupiłam go za około 12 zł. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Iwostin i Rimmel Match Perfection czy jakoś tak.

    OdpowiedzUsuń