niedziela, 25 grudnia 2011

3 minuty.

Hej ;)
Temat posta oznacza czas ile ma jeszcze pewna osoba żeby wejść na gg ;p hahahah. Przykro mi :D 
No więc. Wigilie udane. Były dwie , bo w dwóch domach - dwie różne kolacje.
Dostałam fajne prezenty , jednak wiem , że nie każdemu podobały się te ode mnie. Na pierwszej wigilii było fantastycznie , tak fajnie i w ogóle , na drugiej śmiesznie , spoko :D
Nie będę pisać co dostałam , bo nie chce mi się i nie chcę okazywać "lansu"
Ale zdąży mi się jeszcze parę razy taki lans pokazać ;p


Jutro    tez będzie dobrze. Co prawda u mnie impreza ,ale jakoś się przeżyje , nie mamo ? Hahahaha ;p 


A więc moja notka jednak zajęła mi trochę więcej niż 3 minuty , bo aż 5 ! ;p


Dobranoc :*





2 komentarze:

  1. Ty "lanserko" xD Fajnie że ci sie Wigilia udała. Masz gdzieś zdjęcia swoich dzieł sztuki ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie.. Koniec z dziełem sztuki , zaczęłam szyć ;p Hahaha :D

    OdpowiedzUsuń