poniedziałek, 12 grudnia 2011

Dużo nowych , przygnębiających rzeczy...

Hej :)
Ogólnie to jest źle. Znaczy.. Takie okres mam w życiu jak to bywa co jakiś czas :D Niedługo mi przejdzie. Jednak totalnie załamał mnie dzisiaj Franek. Przez niego mam kompleksy i to ostre ;/ Fajnieee. Ale musiałam się kiedyś o tym przekonać. Poza tym teraz zrobiłam w zasadzie wszystko żeby właśnie być taka , a nie inna. Otóż chodzi o siłę. Przegrałam w siłowaniu na rękę. ;(((((((((( Jestem załamana. Zawsze mówiłam "jestem silniejsza od was wszystkich wziętych" , a teraz co ? W najgorszym momencie chciałam to udowodnić. W NAJGORSZYM ! Wtedy kiedy chce zrobić coś innego zupełnie nie związanego z siłą :D Jak ja nienawidzę tego , że jestem dziewczyną. ja się do tego w ogóle mnie nadaje ,ale dobra ;p No bo dziewczyna powinna być taka delikatna i w ogóle jak to mówią te jebnięte stereotypy , no i niestety tak jest ,ale jak patrze na moje otoczenie to tylko ja jestem inna. W sumie to git ,ale czemu Bóg mnie tak ukarał ?! To nie mogłam być już facetem ?! Ja bym się świetnie nadawała na faceta :D Mam czasem ochotę komuś przypierdolić , pobić się ,ale nie mogę , bo nie wypada , albo bym miała przypał , a jakbym była facetem to bym na to nawet nie patrzyła :D
Wrrrrrr... Co ja takiego zrobiłam , pytam się !?


  
Lol. jak ja tej kobiecie zazdroszczę :((( 

Bajos :*( 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz