sobota, 3 grudnia 2011

Hahahahaha :D

Hej ;p
Pragnę wam powiedzieć , że dzisiaj znów obejrzałam "Szkoła uczuć". Oj wciągnął mnie ten film. Co  prawda miałam po nim okropny sen ,ale trudno. I tak bardzo lubię ten film <3 Mam jednak nadzieje , że sen się już nie powtórzy , bo na serio był okropny ! Chce tez powiedzieć , że u Asi dzieją się dziwne rzeczy ;p Ale dobraaaaaa ;p
Miałam dzisiaj niezły szok jak obudziłam się i na zegarku zobaczyłam 9:42. Nastawiłam sobie budzik na 8, bo nie lubię się śpieszyć , a umówiłam się o 10. Fajnie :D Jestem mistrzem. Ogaręłam się w 10 minut , zdążyłabym ,ale mama kazała mi zjeść śniadanie więc kazałam Agatce przyjść do mnie :D Poszłyśmy do RossManna kupić prezent na mikołajki , bo miałam w szkole losowanie. Miałam bardzo ciężki wybór , bo wylosowana przeze mnie osoba jest bardzo wybredna ;p Ale kupiłam coś co "szybko się zużyje" , a to coś co raczej każdy używa więc nawet nie musi być super happy , oby tylko nie była sad ;p Hahaha :D Potem poszłyśmy do Kauflanda po donaty. I do mnie do domu. Gadałyśmy i w ogóle. Musze przyznać , że moja Agatka to wariatka :* Pisała do mnie na gg siedząc obok mnie i czytając co jej odpisuje ;p Hahaha. :* <3
Na angielskim zapomniałam o donatch i nie wpisałam jak graliśmy w państwa-miasta :D Tak w ogóle to pan W. przyjechał ! Hahah :d Teraz się ciesze ,a zobaczymy po sprawdzianie ;p No.. Może będzie 4 :D

Dobra kończę. Jeszcze raz bardzo cieplutko POLECAM "Szkoła uczuć" :*

Bajos :* Może następną notkę poświęcę choć w połowie o toniku , którego szukałam bardzo długo ;p


1 komentarz:

  1. Fajny blog.
    Zapraszam do siebie. ROZDANIE!

    angelika-lukaszewicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń