poniedziałek, 19 grudnia 2011

Zmiany.

Po raz kolejny hej :)
Chciałam zgłosić blog do konkursu ,ale stwierdziłam , że nie dość się sypie i nie mogę to jeszcze trzeba by ogarnąć go trochę. Zacznę pisać na różne tematy dotyczące naszego świata. Nie wiem czy mi się uda ,ale życzcie mi szczęścia.

Może zacznę teraz :
Chciałabym się wypowiedzieć trochę na temat narkotyków, papierosów i alkoholu.
Nie mam zamiaru nic sugerować , kogoś obrażać czy wytykać palcami. Nie znalazłam w necie żadnego innego dobrego tematu żeby można by go skomentować więc postawiłam na ten.

Mam 13 lat i według mnie palenie , ćpanie czy picie jest BEZ SENSU ! W ogóle to wszystko jest BEZ SENSU ! Marnujemy tylko zdrowie , a to , że może nawet zapominamy o problemach nic nam nie daje , bo i tak w końcu one do nas wrócą , a może nawet w podwójnym stanie. To absolutnie nie ma sensu. Nie widzę w tym żadnej przyszłości , szansy na życie czy czegoś w tym stylu. To nam nic nie daję oprócz zmarnowanego czasu i pieniędzy.
Bardzo ograniczony komentarz ,ale nic dodać nic ująć wszystko zmieściło się w paru zdaniach. Myślę , że niektórym dało coś do myślenia.
Polecam obejrzeć. 

1 komentarz: