czwartek, 22 grudnia 2011

888.

Hej :D
Przed chwilą spojrzałam na licznik (najstarszy) i było na nim - 888. Hahaha :D Fajnie nie ?

Dzisiaj prawie cały dzień robiłam prezent dla mojego brata ,. który i tak jest badziewny ;/ Mogłam mu kupić perfumy i by było po sprawie , a na dodatek chociaż byłby zadowolony, a tak to pewnie nie będzie.
Myślałam , że się z tym szybciej uwinę i jeszcze zrobię futerały dla babci i dziadka ,ale nie dość , że nie zdążyłam to i tak ie miałam materiału na takie etui jakie ja chciałam zrobić.

I tak ŚCIĄGAM Z KASI ! Ja ją podziwiam z całego serca i dlatego jak zobaczyłam jak ona cudnie szyje spróbowałam i mimo , że wcale mi to nie wychodziło (i nadal tak jest) lubię to (raczej polubiłam ;p) .
To jakoś tak niedawno , a już poprosiłam na święta o maszynę do szycia.

Będzie słabo w te wakacje. Moi rodzice mają jakieś plany ,ale ja chyba je rozwalę na maska. Chyba , że postanowię się ogarnąć i nie przeżywać , to może i coś zwiedzę :)

Dzisiaj oprócz zazdrości o rzeczy Miśki ;p , byłam zazdrosna o pewnego człowieka. Pewnie nie mam po co bo i tak wszystko się powoli zmienia , wszyscy idą do przodu , aja zostaję ,ale nie jest tak źle : Przynajmniej kiedyś poznam ludzi w tym samym miejscu w jakim się teraz zatrzymałam kiedy oni będą przechodzić.


Dla tych co zapomnieli : dzisiaj na Polsacie o 21:00 TITANIC cz. II !!! 

Hahahahahaah. Nigdy nie zapomnę pamiętnej lekcji w podstawówce :
-Agatka: Wiesz , że jest TITANIC 2 ?
-Ja: Taaaa?! Serio ?!
-Agatka: Noo... Coś tam "Titanic 2 - powrót na powierzchnię"

Nawet jak to pisałam to się śmiałam ;D Tak to pamiętam ;p

PS Dla tych co tak jak ja pomyśleli , że jest ta 2 część to uwierzcie mi :MIMO ZWIASTUNU NIE MA TAKIEGO FILMU ! Szukałam go parę dni ;p 

Bajos ;* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz