wtorek, 6 grudnia 2011

MIKOŁAJKI !

Hej :)
Chciałam wam życzyć wszystkiego cudownego , pięknego , szczęśliwego , innego , perfekcyjnego <3 ! Takiego jakiego sobie wymarzycie. Niech spełnią się wasze nawet te najbardziej dziwaczne marzenia i gites :)
Tymczasowym moim marzeniem jest dostanie jakiejś gotówki ,ale trzeba żyć i bez jej :) Już czuje , że prezenty na święta będą ciężkie. W tamtym roku zaszalałam ;p Ale kasa mi się "zwróciła" , bo prawie tyle samo dostałam na święta ;p hahaha :D I wiecie co ? NIENAWIDZĘ MIKOŁAJEK. Ale życzę wam wszystkiego dobrego , bo może tylko ja jestem wyjątkiem. A mi życzcie drobnych prezentów na gwizdkę , bo właśnie takich chce. A najlepiej to wcale. W ogóle po co te prezenty , chyba tylko po to żebym się denerwowała ;/
Nie dość , że nie mam za dużo kasy , nie wiem co kupić to jeszcze nie wiem ile żeby było git. Ogranicza mnie budżet. Nigdy nie wiem jak podziękować za prezent , nigdy nie wiem jak dać w sposób normalny prezent. NIENAWIDZĘ prezentów. Wrrr..... Notka zmieniła temat o 360 stopni ,ale trudno. Niestety ja tracę tylko nerwy przy tych prezentach. I tak dostaje i jak kupuje ;/


\

Chce mieć 4 lata , wierzyć w Świętego Mikołajka i mieć w dupie skąd on bierze tyle tego wszystkiego. 

1 komentarz: